صف‌بندی جهانی علیه کثیف‌ترین انحراف تاریخ
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 37
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 101
:: بازدید ماه : 2693
:: بازدید سال : 8921
:: بازدید کلی : 364051
نویسنده : عبدالرضا جودکی
دو شنبه 3 مهر 1402
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امسال در سخنرانی سازمان ملل یک تنه به نبرد با جریان خزنده و خطرناک ضدیت با خانواده رفت؛ جریانی که چندی است در حال فتح نظامات فرهنگی و حقوقی و اجتماعی بین‌المللی به نفع خود است و قوانین کشورها را تغییر می‌دهد تا هر چه بیشتر دامنه لجن‌زار متعفن خود را گسترش دهد. جهان امروز گرفتار سم هیولای شیطانی و مهلک همجنس‌گرایی شده که می‌خواهد همه ارزش‌های بشری را  ببلعد و دستاوردهای ادیان الهی در جوامع بشری را نابود کند.
رئیسی در نطق خود روی این موضوع دست گذاشت و گفت: «امروز جنایت علیه بشریت، فقط اشغال سرزمین‌ها و کشتار بی‌گناهان و استعمار ملت‌ها نیست، بلکه هجوم به پناهگاه فطری و طبیعی بشر یعنی خانواده نیز جنایت علیه بشریت است. حفاظت از حریم خانواده و ازدواج که از وصلت یک زن و یک مرد شکل می‌گیرد، یک واقعیت جهانی است که باید به دستور کار مشترک جهانی تبدیل شود. آموزش، توسعه و تعالی انسان جز در چارچوب ارزش‌های خانوادگی به کمال نمی‌رسد. روایت‌های ساختگی از زوجیت و جنسیت، در حقیقت تلاش برای حذف مفاهیم متعالی نظیر مادر، پدر و خانواده طبیعی است؛ اقداماتی که می‌توان آن را مصادیق جنایت علیه بشریت و موجب انقطاع نسل بشر دانست. مقابله با چنین رویکردهایی وظیفه انسانی ما است».
وی از یک جنبش جهانی حرف زد و در راستای تشویق رهبران جهان به واکنش جمعی  علیه همجنس‌گرایی افزود: «ما امروز نیازمند جنبش جهانی تعهد به خانواده هستیم تا همه اعضای خانواده زندگی گرم در کنار یکدیگر را تجربه کنند. ما از همه رهبران جهان و رهبران ادیان الهی می‌خواهیم به وظیفه تاریخی خود در حمایت از جایگاه اصیل مفهوم خانواده و مقابله با روایت‌های ساختگی عمل کنند. ما از سازمان ملل انتظار داریم احترام به جایگاه والا و اصیل خانواده را در صدر دستور کار خود قرار دهد».
 در جهانی که انتقاد علیه همجنس‌گرایی موجب تحریم و مجازات می‌شود، حماقت باز گذاشتن ترنسجندریسم تا جایی پیش می‌رود که ادبیات نظامات پزشکی برخی کشورها را تغییر داده و وادار به حذف واژه‌های زنان و زایمان، مادر، زائو و..‌. می‌کند، جامعه پزشکی آمریکا رسما از لزوم حذف جنسیت در گواهی تولد می‌گوید و آکادمی پزشکی این کشور مجوز تزریق مسدودکننده‌های هورمونی به اطفال را صادر می‌کند، رئیس‌جمهور آمریکا علنا کشور اوگاندا را به خاطر تصویب قانون علیه همجنس‌گرایی تهدید به قطع روابط می‌کند و کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد این اقدام اوگاندا را محکوم می‌کند، نماینده انگلیسی به خاطر انتقاد از همجنس‌گرایان توسط پلیس دستگیر می‌شود، در آلمان افراد سالی یک بار می‌توانند جنسیت خود را تغییر دهند و در مهدهای کودک این کشور همجنس‌بازی آموزش داده می‌شود. مخالفت علنی رئیس‌جمهور ایران از سکوی تریبون سازمان ملل در واقع آشکار ساختن صف‌بندی جهانی علیه کثیف‌ترین انحراف تاریخ بشر است. مواجهه‌ای قاطع و مستدل که قطعا خروش و اتحاد ملت‌های موحد علیه فساد اخلاقی را در پی خواهد داشت. مبارزه با نابودی خانواده مانند آزادی فلسطین، محوری است که می‌تواند تمام آزاداندیشان جهان را حول خود جمع کند. سخنان شجاعانه رئیس‌جمهور در سازمان ملل می‌تواند سردمداری جمهوری اسلامی ایران در این قضیه را موجب شود و جبهه‌ای متحد از آزاداندیشان و پاکان جهان را برای حفاظت از خانواده شکل دهد. به شرطی که از امروز این خط هم در دستگاه دیپلماسی برای همراهی دولت‌ها و هم در رسانه‌های ما برای جلب همراهی ملت‌ها با قدرت زیاد دنبال شود.



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید